CRM-systeem inrichten

Laat het CRM-systeem voor je werken, niet andersom.

Oplossing

Een goed ingericht CRM

Het belang van een goed ingericht systeem kunnen we niet genoeg benadrukken. Want met een mooi CRM-systeem alleen ben je er niet. Alleen als CRM op maat is ingericht, verloopt je verkoopproces effectiever en sneller. Alleen dan geeft het je waardevolle inzichten, zodat jij datagedreven kan sturen.  

Bij het inrichten van het CRM zijn de doelen en informatiebehoefte van jou en je team richtinggevend. Welke leads kunnen er nog gebeld worden? Hoeveel offertes staan uit? Lig je op koers als het gaat om omzet? Maak van het CRM-systeem een goudmijn voor je salesteam. Stel beter prioriteiten en zit kort op je verkoopkansen. 

Resultaat

Leads consequent opvolgen

Klanten krijgen meer aandacht

Realtime inzicht in resultaten

Medewerkers kunnen sneller werken

Salesteam zorgt voor meer omzet

Aanpak

Onze bewezen werkwijze

Met up-to-date gegevens weet je precies waar je staat, welke prospect of klant aandacht nodig heeft en welke omzet je wanneer kunt verwachten. Samen richten we je CRM-systeem zo in dat het voor je gaat werken. Ook trainen we je mensen in een consistente werkwijze, bijvoorbeeld in het maken van gespreksverslagen. Wij hebben brede ervaring met CRM-systemen zoals Salesforce, Hubspot en Pipedrive. En met ERP-systemen zoals SAP Business One en Odoo. Samen met jou implementeren we je acquisitieplan in het softwaresysteem waar jij mee werkt. CRM-systemen inrichten is onderdeel van een helder en concreet plan van aanpak met een duidelijk doel. Deze omvat vier eenvoudige stappen: